• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

ششمین نشست جهانی «مجمع محیط زیست سازمان ملل» در نایروبی کنیا آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 826
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
ششمین نشست جهانی «مجمع محیط زیست سازمان ملل» در نایروبی کنیا آغاز به کار کرد

ششمین نشست جهانی «مجمع محیط زیست سازمان ملل» با حضور بیش از 100 کشور در نایروبی کنیا آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ششمین نشست جهانی «مجمع محیط زیست سازمان ملل» در نایروبی کنیا آغاز به کار کرد. این اجلاس که در آن اعضای برنامه محیط زیست ملل متحد با […]

ششمین نشست جهانی «مجمع محیط زیست سازمان ملل» با حضور بیش از 100 کشور در نایروبی کنیا آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ششمین نشست جهانی «مجمع محیط زیست سازمان ملل» در نایروبی کنیا آغاز به کار کرد. این اجلاس که در آن اعضای برنامه محیط زیست ملل متحد با نام اختصاری (UNEP) حضور دارند امسال با حضور بیش از 100 کشور در نایروبی پایتخت کنیا برگزار می شود.

برنامه محیط زیست ملل متحد نهادی وابسته به سازمان ملل متحد است که فعالیتهای زیست‌محیطی اعضای خود را هماهنگ نموده، در توسعه کشورها در اجرای دقیق سیاستها و تشویقهای گسترش قابل تحمل موثر بر طبیعت از میان شیوه‌های دقیق محیطی مساعدت می‌نماید.

این انجمن در نتیجه کنفرانس سازمان ملل بر روی محیط انسان در سال ۱۹۷۳ پایه گذاری شد و اداره مرکزی آن در نایروبی، کنیا قرار دارد. بر اساس اعلامیه محیط زیست بشر (بیانیه اصولی) که در ژوئن 1972 به تصویب کنفرانس جهانی محیط زیست انسان در استکهلم رسیده است.

حفظ محیط زیست بشر و تضمین حقوق بشر برای برخورداری از محیط زیست سالم و تشویق و ترغیب فعالیت های زیست محیطی در سطوح بین المللی و منطقه ای و توسعه قوانین و معاهدات بین المللی به منظور کنترل آلودگی و تخریب محیط زیست ناشی از فعالیت های بشری از اهداف برنامه می باشد.

لینک کوتاه : https://safiranesabz.ir/?p=826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.