• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
4

قطعنامه اجلاس تهران بر روی میز مجمع محیط زیست سازمان ملل در نایروبی

  • کد خبر : 829
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
قطعنامه اجلاس تهران بر روی میز مجمع محیط زیست سازمان ملل در نایروبی

دست پر ایران در مجمع جهانی محیط زیست در ادامه دیپلماسی محیط زیستی هدفمند دولت مردمی قطعنامه پیشنهادی تهران با عنوان « مقابله با طوفان های شن و گرد و غبار» بر روی میز ششمین مجمع جهانی محیط زیست UNIA6 قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی محمد طهماسبی، دبیر ستاد […]

دست پر ایران در مجمع جهانی محیط زیست

در ادامه دیپلماسی محیط زیستی هدفمند دولت مردمی قطعنامه پیشنهادی تهران با عنوان « مقابله با طوفان های شن و گرد و غبار» بر روی میز ششمین مجمع جهانی محیط زیست UNIA6 قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی محمد طهماسبی، دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گردوغبار سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر بیان داشت: 19 قطعنامه در UNIA6  پیشنهاد شده بود که یکی از آنها در مورد گردو غبار بود و توسط جمهوری اسلامی ایران ارایه شده بود.

وی افزود: متعاقب برگزاری اجلاس منطقه ای در سال قبل در تهران در خصوص گردو غبار و کنفرانس بین المللی شهریور ماه امسال، برنامه ریزی های لازم برای یک روند رو به جلو جهت همسوسازی کشورها در مقابله با گردو غبار را شروع کردیم.

دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گردوغبار تاکید کرد: در این مورد یک برنامه عمل منطقه ای تهیه کردیم و بعد کنفرانس تهران را داشتیم که یک بیانیه ای در آن به امضا کشورهای منطقه رسید و مفاد آن قطعنامه را به مجمع محیط زیست ملل متحد در نایروبی ارسال کردیم که بعد از بررسی دو هفته ای این قطعنامه در این مجمع بین المللی مطرح شد.

طهماسبی گفت: اگر این قطعنامه تصویب شود کشورها را دور هم جمع می کنیم و اهدافی که در این قطعنامه مطرح شده است را پیش می بریم.

 

سازمان حفاظت محیط زیست

لینک کوتاه : https://safiranesabz.ir/?p=829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.